Miss Yayah
College

I now studying at .. MRSM ULUL ALBAB SUNGAI BESAR, SELANGOR.

Salam Ukhuwwah

Welcome to my super duper blog ^_______^


Entry Owner Linky Tutobies


The Mayor

Ruqaiyyah Sofina - Muslimah Solehah to-be -14 y/o - misi 30 juzuk
Loyal Followers



Quotes
Much Love From : Miss Yayah
*Menuju 4 flat dan 30 juzuk!

Walkie-Talkie



Blogger List



Credits

Template:Jesslyn A.S
Basecodes: Sandra
Others:   
Re-edit by:Yayah


Pencarian bloglist Kak Ainie Zulaikha ~

Hai korang,korang nak tak blog korang kena bloglist ? 
Nak ? Yayah dah jumpa satu2nya blog yg sgt AWESOME!! :D
 Nak jenguk blog dia ?? KLIK SINI
Harini , saya nak masok segmen ni,Tamat pada 31 January 2014 nieyh.
Korunk nak masok ? Ikot syarat-syaratnya
1. Follow blog ini . 
2. Like -> LIKE
3. Copy banner di atas dan paste di dalam entri. komen sikit pasal blog ini ! 
4. Publish. Paste link entri anda di ruangan kotak komen 

Hadiah 3x Cash orang perserta.

  - Top Referal + BARANGAN KRAF BATIK BERNILAI RM 30 + SHAWL
    - Top Komen  + BARANGAN KRAF
    - Random
Lagi satu segmen akan terbatal jika tidak melebihi 40 orang perserta.

Dah ker ? Okey tunggu jp nak komen pasai blog kak eka.t
Akak,akak , blog akak kan cantik . Ohsem. Cara akak taip tu kan memang baik dan nampak sangat akak ni seorang yang bijak ek..Saya suka pulak kat akak ni,rasa jatuh cinta..huhuhu..tapi takleh saya perempuan.Saya nak komen,memang canteklah akak punya blog..Comeyyyyy~Hahaxx...Okehhh!!Nak cakap lagi harap sangat lah saya dapat top referal tu . Harap sangat sebab saya suka tudng shawl..Akak eka,tolong doakan saya juga buwat tah0n ni..Saya amek UPSR. Doakan saya moga dapat 5A.Okeh. Nak tanye akak bape umor ? Okelah lastly , saya nak cakap blog akak CANTEK dan BANYAK FOLLOWER.Saya suka akak buat selamenyer.Akak yg comey cangat . ~~~ .  OK LEBIU AKAK EKA. :D

Assalaamualaikum.. :)

Older Post | Newer Post